U prethodnom blog postu smo se okrenuli konceptu pasivnog konzumerizma i njegovih implikacija na angažovanju na društvenim mrežama. Ovaj blog posvećujemo kako da brendovi, oglašivači, kreatori sadržaja i influenseri iskoriste ovaj trend, i povećaju svoj uticaj.
Sa pasivnim konzumerizmom u porastu, raste potražnja za personalizovanim i “prilagođenim” sadržajem. Šta to znači za oglašivače, kreatore sadržaja i influensere? Da li treba da se posvete prilagođavanju sadržaja tako da bude u skladu sa interesovanjima, preferencijama i vrednostima njihove ciljne grupe/pratilaca? Razumevanjem potreba publike i kreiranjem sadržaja koji im odgovara, kreatori mogu da povećaju angažovanje i izgrade jače veze sa svojim pratiocima.
Vizuelno pripovedanje, kroz impresivne slike, interesantne, zabavne video zapise, atraktivnu grafiku, vizuelni sadržaj izaziva emocije, podstiče radoznalost i ostavlja utisak.
Partnerstvom sa influenserima čiji sadržaj odgovara našoj ciljnoj grupi, oglašivači mogu da iskoriste pasivni konzumerizam kako bi efikasno promovisali svoje proizvode ili usluge. Influenseri su izgradili lojalne pratioce na osnovu zajedničkih interesa i vrednosti, što ih čini vrednim saveznicima u dosezanju i angažovanju sa našom publikom.
Pasivni konzumerizam ne znači nužno pasivan angažman. Zato možemo da koristimo iskoriste interaktivne formate sadržaja kao što su ankete, kvizovi i interaktivni storiji kako bismo podstakli aktivno učešće i angažovanje publike. Pored toga, korišćenje saznanja iz analitike, možemo bolje da razumemo ponašanje, preference i obrasce, kao i doseg, stope konverzije… koje koristimo kako bismo optimizovali naše prisustvo na društvenim mrežama.
Kao i puno toga u digitalnom dobu, pasivni konzumerizam predstavlja izazove i mogućnosti za brendove, oglašivače, kreatore sadržaja i influnsere. Za početak je važno da razumemo sve promene koje se dešavaju, i da na osnovu njih prilagodimo naše prisustvo, kako bismo postigli ciljeve koje smo postavili.
https://www.wma.rs/article/338